vineri, 7 mai 2021
Revista FineScale Modeler
http://storemags.com/finescale-modeler-december-2017/ Revista FineScale Modeler este instrumentul esențial pentru modelatorii de toate nivelurile de calificare. Aflați cum să creați modele de aeronave, armuri, nave, mașini și multe altele. Fiecare număr oferă articole clare, bine instruite, care arată cum să asamblați cele mai recente truse de modele și cum să stăpâniți tehnicile de vopsire și finisare.
Recenzii despre kit, anunțuri despre kit și produse noi, sfaturi de la experți și o galerie de modele ale cititorilor fac ca fiecare număr să fie plin de valoare. https://finescale.com/issues/2017/december-2017
joi, 6 mai 2021
German Ford Truck
La sfârșitul anului 1924, compania americană Ford Motor a înființat un birou de vânzări la Berlin, care la începutul anului 1925 a primit un permis pentru importul a 1.000 de tractoare. În 1920, guvernul a impus un tarif atât de mare încât a constituit o interdicție împotriva importului de automobile
https://ro.pinterest.com/pin/479703797789136207/străine, dar acest lucru a fost inversat în octombrie 1925. Miscarea a fost în mod evident anticipată de Ford, deoarece la 18 august 1925 Ford Motor Company Aktiengesellschaft fusese înscris în Registrul companiilor din Berlin . [3]
În 1925, a fost construită o fabrică de asamblare într-un depozit închiriat în districtul Westhafen (portul vestic) din Berlin, care era bine amplasat pentru a primi livrări de truse și componente prin rețeaua de canale a țării. La 1 aprilie 1926 a fost produs primul model T asamblat german , folosind piese importate. [4] Operațiunea de asamblare din Berlin a produs 1.177 Model Ts în 1926 și încă 2.594 în 1927, care a fost ultimul an al Modelului T: în august 1927 s-a încheiat producția Model T din Berlin și a fost cu aproape un an înainte, la 20 august 1928, Ford auto-producție de la Berlin au reînceput, acum de Ford model a .
Finescale modeller
În fiecare număr al FineScale Modeler , veți găsi:
- Caracteristici clare, de instruire, despre asamblarea și finisarea modelelor, scrise de experți
- Recenzii ale celor mai tari modele de truse și produse
- Sfaturi și tehnici pentru asamblare, vopsire și finisare
- Fotografii inspirate ale modelelor cititorilor
PLUS, veți avea acces nelimitat pe FineScale.com!
- Peste 1.300 de recenzii despre kit
- Peste 12.000 de listări de produse în baza noastră de date Director de produse de modelare
- Cum să povești și alte extrase online
https://www.youtube.com/channel/UCfB6sdPjCT8qRePESF-SOMQ
B-17 Flying Fortress
Boeing B-17 Flying Fortress (în română: Fortăreața Zburătoare) a fost un tip de bombardier greu, cvadrimotor, proiectat în anii 1930 pentru Corpul Aerian al Armatei Statelor Unite ale Americii (precursorul Forțelor Aeriene ale SUA din prezent). Bombardierul a fost introdus în dotare în anul 1938, fiind îmbunătățit ulterior și construit în mai multe variante.
B-17 a fost folosit de Forțele Aeriene ale Armatei Statelor Unite ale Americii în campania de bombardament strategic pe timp de zi împotriva țintelor militare și industriale ale Germaniei naziste. Bombardierul greu a fost folosit în principal în Vestul Europei, fiind folosit într-o măsură mai mică și în Războiul din Pacific. Fortăreața Zburătoare a lansat mai multe bombe decât oricare alt avion american din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Din cele 1,5 milioane de tone de bombe aruncate asupra Germaniei naziste și a teritoriilor ocupate de acest stat de avioanele americane, 640.000 de tone au fost lansate de bombardierele B-17 https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-17_Flying_Fortress
9 nave fantomă misterioase
http://www.oddee.com/item_99534.aspx?utm_source=Oddee&utm_campaign=28d97ee066-RSS_ARTICLE_OF_THE_DAY&utm_medium=email&utm_term=0_a52606686c-28d97ee066-60563389 Cel puțin 12 bărci de lemn au fost găsite în derivă de-a lungul coastei Japoniei transportând mărfuri înghețate - cadavrele a 22 de persoane în diferite stadii de decădere.
Prima barcă a fost găsită în octombrie 2015, iar apoi o serie de nave au fost găsite în noiembrie. Începând cu această scriere, acestea sunt încă găsite. Cel mai recent, descoperit plutind în largul coastei de nord a insulei japoneze Honshu, conținea patru corpuri, toate fiind „parțial scheletate”.
Se crede că navele provin din Coreea de Nord. Scrisurile coreene au fost găsite pe corpul unei bărci care conținea zece corpuri în descompunere, care era una dintre cele trei bărci care au fost găsite în derivă în largul coastei de vest a Japoniei pe 20 noiembrie. forțele de apărare.
Dar ceea ce sunt bărcile este încă un mister. Unii cred că navele erau nave de pescuit care s-au abătut de la curs, în timp ce alții sugerează că ar putea transporta dezertori.
aircraft liveries Livrea aeronavelor
O livră de aeronavă este un set de însemne cuprinzătoare cuprinzând identificatori color, grafici și tipografici pe care operatorii ( companiile aeriene , guvernele , forțele aeriene și, ocazional, proprietarii privați și corporativi) le aplică aeronavelor lor .
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airline_liveries_and_logoshttps://aviationweek.com/mro/2019s-top-new-aircraft-liveries
Pe măsură ce livrele de avioane au evoluat în anii de după cel de- al doilea război mondial , au devenit un subset important al disciplinelor emergente de identitate corporativă și branding și printre cele mai proeminente exemple de modă . Acestea au oferit o arenă pentru munca unor designeri distinși și laici eminenți precum Raymond Loewy , Alexander Girard și Jacqueline Kennedy Onassis . Termenul este o adaptare a cuvântului livrea : îmbrăcămintea în stil uniform purtată de servitorii familiilor înstărite și reprezentanții guvernului până la începutul / mijlocul secolului al XX-lea. Odată cu apariția diligențelor , a trenurilor de cale ferată, și vapoare de aburi , termenul de livră s-a răspândit la decorarea lor. Începând cu anii 1950, elemente ale livrelor companiilor aeriene au pătruns vehiculele terestre , reclamele , mobilierul de aeroport proprietar , materialele promoționale ale companiilor aeriene și uniformele echipajelor aeriene într-o manieră din ce în ce mai integrată, răspândindu-se pe site-urile web ale companiilor aeriene în anii 1990.
Începând cu anii 1950 și 60, livrele de aeronave au fost de obicei uniforme uniforme pe o întreagă flotă. Designurile personalizate unice pot fi aplicate din când în când membrilor flotei individuale pentru a evidenția ocaziile stabilite.