America Membri online va rugam sa vizitati aici pentru a fi activat

duminică, 9 mai 2021

B-17G Cefort existent are cel mai bun interior restaurat?

Boeing B-17 Flying Fortress (în românăFortăreața Zburătoare) a fost un tip de bombardier greu, cvadrimotor, proiectat în anii 1930 pentru Corpul Aerian al Armatei Statelor Unite ale Americii (precursorul Forțelor Aeriene ale SUA din prezent). Bombardierul a fost introdus în dotare în anul 1938, fiind îmbunătățit ulterior și construit în mai multe variante.

B-17 a fost folosit de Forțele Aeriene ale Armatei Statelor Unite ale Americii în campania de bombardament strategic pe timp de zi împotriva țintelor militare și industriale ale Germaniei naziste. Bombardierul greu a fost folosit în principal în Vestul Europei, fiind folosit într-o măsură mai mică și în Războiul din PacificFortăreața Zburătoare a lansat mai multe bombe decât oricare alt avion american din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Din cele 1,5 milioane de tone de bombe aruncate asupra Germaniei naziste și a teritoriilor ocupate de acest stat de avioanele americane, 640.000 de tone au fost lansate de bombardierele B-17


The Flying Fortress is one of the most famous airplanes ever built. The B-17 prototype first flew on July 28, 1935. Although few B-17s were in service on Dec. 7, 1941, production quickly accelerated after the U.S. entry into World War II. The aircraft served in every combat zone, but it is best known for the daylight strategic bombing of German industrial targets. Production ended in May 1945 and totaled 12,726.

In March 1944 this B-17G was assigned to the 91st Bomb Group -- "The Ragged Irregulars" -- and based at Bassingbourn, England. There its crew named it Shoo Shoo Shoo Baby, after a popular song. It flew 24 combat missions in WWII, receiving flak damage seven times. Its first mission (Frankfurt, Germany) was on March 24, 1944, and last mission (Posen, Poland) on May 29, 1944, when engine problems forced a landing in neutral Sweden where the airplane and crew were interned.

In 1968 Shoo Shoo Shoo Baby was found abandoned in France, and the French government presented the airplane to the U.S. Air Force. In July 1978 the 512th Military Airlift Wing moved it to Dover Air Force Base, Del., for restoration by the volunteers of the 512th Antique Restoration Group. After a massive 10-year job of restoration to flying condition, the aircraft was flown to the museum in October 1988.

TECHNICAL NOTES:
Armament: 13 .50-cal. machine guns; normal bomb load of 6,000 lbs.
Engines: Four Wright Cyclone R-1820s of 1,200 hp each
Maximum speed:
 300 mph
Cruising speed: 170 mph
Range: 1,850 miles
Ceiling: 35,000 ft.
Span: 103 ft. 10 in.
Length: 74 ft. 4 in.
Height: 19 ft. 1 in.
Weight: 55,000 lbs. loaded 
Serial number: 42-32076


 

vineri, 7 mai 2021

Fighter Squadron 41 (FITRON 41) VF-41 „Ași negri”

                                     http://www.seaf
„Fighting Forty-One” a început la 1 iunie 1945, când a fost comandat la NAS Chincoteague, Virginia, cu pilotul Vought F4U-4 Corsair. În iulie 1948, escadrila a fost desemnată Fighter Squadron 3B (VF-3B), doar pentru a fi redenumită VF-41 în septembrie a aceluiași an. Escadra a efectuat desfășurări timpurii în Marea Mediterană la bordul USS Franklin D. Roosevelt și USS Midway.

Anii 1950
După ce au fost scoase din funcțiune pentru o perioadă scurtă de timp, Așii Negri au fost reutilizați în 1950 la NAS Oceana. Așii negri au început să zboare McDonnell F2H-3 Banshee în 1953, desfășurându-se în Mediterana și Orientul Îndepărtat la bordul USS Independence. În 1959, Banshee a fost înlocuit de McDonnell F3H-2 Demon.

Anii 1960
În februarie 1962, VF-41 a trecut la McDonnell F-4B Phantom II și a făcut o desfășurare specială în Key West, Florida, în timpul crizei rachetelor cubaneze. În mai 1965, Așii Negri s-au desfășurat în vestul Pacificului timp de șapte luni de operațiuni de luptă în Vietnam. Au zburat o gamă largă de misiuni: acoperire de vânătoare, escortă de recunoaștere, suprimarea flakului și interdicție zi / noapte.

Anii 1970
Următoarele cinci desfășurări [(Flying the F-4J, B, N)] au fost pe USS Franklin D. Roosevelt (CVA-42) cu codul de coadă CVW-6 AE (acordat Recomandarea Unității Meritoriilor Marinei pentru perioada 9 martie 1972 până în 1 decembrie 1972). VF-41 a trecut de la F-4J la F-4B în 1973 și (în calitate de escadron de 18 avioane) se afla pe USS Franklin D. Roosevelt (CVA-42) în timpul războiului Yom Kippur, oferind escorte pentru operațiunea Nickel Grass. Au făcut parte din forța de menținere a păcii care a contribuit la păstrarea armistițiului după războiul din octombrie.

În 1974, VF-41 a trecut de la F-4B la F-4N și a condus ultima lor croazieră cu Fantoma la bordul Roosevelt în 1975. În acel an, VF-41 a primit premiul COMNAVAIRLANT Safety "S", pe care l-ar primi și el în 1981, 1989 și 1992. În aprilie 1976, VF-41 a trecut la Grumman F-14 Tomcat și prima lor croazieră a început în decembrie 1977 ca parte a CVW-8 pe USS Nimitz, prima dintre avioanele nucleare din clasa Nimitz. transportatorii să adere la Flota Atlanticului. Au urmat mai multe croaziere în 1978 și 1979, ambele către Marea Mediterană.





orces.org/usnair/VF/Fighter-Squadron-41.htm         
                     

B-17G Ce fort existent are cel mai bun interior restaurat?

                     http://www.warbirdinformati


onexchange.org/phpBB3/viewtopic.php?p=321158                     ..... și amintiți-vă, este o țintă în mișcare. Mai multe puncte de fabricație, schimbarea constantă a subcomponenților și odată ce au intrat în funcțiune, toate pariurile au fost dezactivate. Care sunt unele dintre micii biți originali „adevărați” descoperiți în timpul lucrărilor de restaurare? Resturile de izolație de diamant din spatele unui corp de iluminat, șabloanele și marcajele din colțuri, Chuckies 'Raft Locker îmi vine în minte ca o capsulă a timpului (cred că a fost Chuckie). Acest lucru s-a transformat într-un fir de distracție, astfel încât să nu facem certuri, cel puțin prea mult !!!:)

Revista FineScale Modeler

                    http://storemags.com/finescale-modeler-december-2017/              Revista FineScale Modeler este instrumentul esențial pentru modelatorii de toate nivelurile de calificare. Aflați cum să creați modele de aeronave, armuri, nave, mașini și multe altele. Fiecare număr oferă articole clare, bine instruite, care arată cum să asamblați cele mai recente truse de modele și cum să stăpâniți tehnicile de vopsire și finisare.


Recenzii despre kit, anunțuri despre kit și produse noi, sfaturi de la experți și o galerie de modele ale cititorilor fac ca fiecare număr să fie plin de valoare.       
https://finescale.com/issues/2017/december-2017

joi, 6 mai 2021

German Ford Truck

Ford-Werke GmbH este un producător german de automobile cu sediul în Niehl, Köln , Renania de Nord-Westfalia și o filială a Ford of Europe , care la rândul său este o filială a Ford Motor Company . Compania operează două mari fabrici de producție în Germania, o fabrică în Köln și o fabrică în Saarlouis .Cea mai veche prezență a Ford Motor Company în Germania a fost o operațiune de piese înființată la Hamburg în 1912. necesită citare ] [2]

La sfârșitul anului 1924, compania americană Ford Motor a înființat un birou de vânzări la Berlin, care la începutul anului 1925 a primit un permis pentru importul a 1.000 de tractoare. În 1920, guvernul a impus un tarif atât de mare încât a constituit o interdicție împotriva importului de automobile

https://ro.pinterest.com/pin/479703797789136207/


străine, dar acest lucru a fost inversat în octombrie 1925. Miscarea a fost în mod evident anticipată de Ford, deoarece la 18 august 1925 
Ford Motor Company Aktiengesellschaft fusese înscris în Registrul companiilor din Berlin [3]

În 1925, a fost construită o fabrică de asamblare într-un depozit închiriat în districtul Westhafen (portul vestic) din Berlin, care era bine amplasat pentru a primi livrări de truse și componente prin rețeaua de canale a țării. La 1 aprilie 1926 a fost produs primul model T asamblat german , folosind piese importate. [4] Operațiunea de asamblare din Berlin a produs 1.177 Model Ts în 1926 și încă 2.594 în 1927, care a fost ultimul an al Modelului T: în august 1927 s-a încheiat producția Model T din Berlin și a fost cu aproape un an înainte, la 20 august 1928, Ford auto-producție de la Berlin au reînceput, acum de Ford model a .

Finescale modeller

Indiferent dacă construiți avioane, armuri, nave, science-fiction, mașini sau figuri, FineScale Modeler vă oferă informațiile de instruire de care aveți nevoie pentru a vă duce modelarea la nivelul următor.

În fiecare număr al FineScale Modeler , veți găsi:

  • Caracteristici clare, de instruire, despre asamblarea și finisarea modelelor, scrise de experți
  • Recenzii ale celor mai tari modele de truse și produse
  • Sfaturi și tehnici pentru asamblare, vopsire și finisare
  • Fotografii inspirate ale modelelor cititorilor

PLUS, veți avea acces nelimitat pe FineScale.com!

B-17 Flying Fortress

Boeing B-17 Flying Fortress (în românăFortăreața Zburătoare) a fost un tip de bombardier greu, cvadrimotor, proiectat în anii 1930 pentru Corpul Aerian al Armatei Statelor Unite ale Americii (precursorul Forțelor Aeriene ale SUA din prezent). Bombardierul a fost introdus în dotare în anul 1938, fiind îmbunătățit ulterior și construit în mai multe variante.

B-17 a fost folosit de Forțele Aeriene ale Armatei Statelor Unite ale Americii în campania de bombardament strategic pe timp de zi împotriva țintelor militare și industriale ale Germaniei naziste. Bombardierul greu a fost folosit în principal în Vestul Europei, fiind folosit într-o măsură mai mică și în Războiul din PacificFortăreața Zburătoare a lansat mai multe bombe decât oricare alt avion american din timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Din cele 1,5 milioane de tone de bombe aruncate asupra Germaniei naziste și a teritoriilor ocupate de acest stat de avioanele americane, 640.000 de tone au fost lansate de bombardierele B-17                     https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-17_Flying_Fortress